Hopp direkte til innhold

Desse er vidare i konkurransen om ny losbåtkontrakt

Lostjenesten bruker losbåter for å frakte loser til eller fra losoppdrag. Seks leverandørar er no vidare i konkurransen om å få ny driftsavtale for tilbringarteneste med losbåt Foto: Lill Haugen / Kystverket
Losbåt transporterer losen til fartøyet som skal loses til kai.

Etter ein grundig kvalifiseringsprosess er til saman seks leverandørar vidare i konkurransen om å få ny driftsavtale for tilbringarteneste med losbåt. Her er aktørane som no kan levere tilbod i den vidare prosessen.

Kystverket skal inngå ei ny driftsavtale med leveranseoppstart frå 2028. Losbåttenesta sørger for at losane kjem seg sikkert og effektivt til og frå sine losoppdrag langs heile kysten.

– Det er veldig gledeleg å sjå at så mange har valt å delta i konkurransen, og vi sit no igjen med seks solide leverandørar som er med vidare. Tilbodsfristen er i januar og  vi har sett av sju veker til forhandlingar. Målet er å kunne tildele kontraktar innan 1. mai, seier prosjektleiar i Kystverket, Christina Rörick.

Klimaregnskapet for 2024 viser at tilbringartenesta står for ein stor del av Kystverket sine klimagassutslepp. Leverandørar må i samhandling med Kystverket bidra til å redusere utslepp frå tenesta, i heile kontraktsperioden. 

Den nye kontrakten har ein verdi på mellom 3,5 og 4,5 milliardar kroner, og er delt inn i fire geografiske områder. Det blir blant anna stilt krav om moderne losbåtar bygde i 2015 eller seinare.

 

Desse aktørane er kvalifiserte:

  • Buksèr og Berging
  • Fjord 1
  • GulenSkyss
  • Rødne Trafikk
  • Silver Liner
  • Simon Møkster Shipping

Til toppen